16 april - fredag

Idag har dagen varit full av händelser. Orkar inte gå in på alla men dagen har absolut varit helt okej. Jag var tex ute på stan i Uppsala och köpte ett par nya solglasögen som var super söta med små blommor på. Nu på kvällen har jag ätit gott och umgåts med mina föräldrar, vi åt krabba. Den här dagens väder har verkligen varit speciellt. Det har regnat, varit stålande sol och så har det haglat. Helt sjuk hur snabbt vädret kan svänga.

Imorgon ska mina gymnastikflickor ut och tävla. Ska bli super spännande. Hoppas verkligen att det går bra för dom och att de kommer känner sig nöjda med dagen. Imorgon så ska jag också vara med min älskling. Saknar honom super mycket och ska bli mysigt att vara tillsammans igen. Vi ska gå på bio och ha en mysig kväll tillsammans.

Här är en bild på våra blommor vi har utanför vår dörr. Känns som vår när man ser dom.


puss och kram


Kommentarer
Postat av: Johannis

fina <3 Hoppas gymnastiken går bra!

2010-04-16 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0