11 april - nu

Just nu sitter jag hos Oliver och väntar på honom att han ska komma tillbaka. Han var tydligen tvungen att gå ner på 00-ornas innebandy avslutning för att köra några övingar med dom, suck. Så snäll som man är så sitter jag här på hans rum och väntar på att han ska komma tillbaka.
Igår så var jag gymnastiktränare på morgonen och sedan åkte jag och mamma till Stinsen i Sollentuna och shoppade lite. Jag köpt två tröjer och ett par byxor. Super fina. Sedan åkte jag in till stan för att äta middag med Emelie, Sanna och Tove. Vi åt på ett ställe som hetr KinaMuren som ligger på Odenplan. Det var både mysigt och gott. Sdan gick vi och fikade lite. Kl 21.00 åkte jag till Oliver för att sova och här är jag forfarande.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0