15 september - vfu

Den här veckan är jag ute på vfu, vilket betyder verksamhetsförlagd utbildning (praktik)
Jag är i Knivsta på en skola som heter SegerstaSkolan. Det är en skola som förskoleklass - åk6. I går var jag i en 4 hela dagen och idag har jag varit med idrottsläraren som har haft simmning på schemat. Jag har alltså stått i simhallen hela dagen vilket har varit mycket roligt.
När man lämnar skolan för dagen märker man hur trött man är och hur mycket det tar på krafterna. Just nu har jag dunkande huvudverk och är jätte trött.
Ikväll måste jag börja läsa en bok som vi ska ha läst till nästa torsdag, den heter "Boken om pedagogerna" den verkar inte så himla rolig, men det får någ gå i alla fall.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0