9 oktober - kronprinsessan och stocken på samma dag

Igår hände det mycket.
Åkte till Uppsala och gick in på mammas jobb och fick reda på att kronprinsessan skulle komma om bara en liten stund. Så jag tyckte det skulle vaea roligt att se henne så jag stannade och väntade. Det var kul att få se hur det fungerar när hon kommer så där. Först flera poliser och sedan kommer hon i en bil och efter henne kommer en annan bil från säpo. Lite coolt
Här är en bild på när hon kommer:


Igår kväll var jag också ute med Malin och några andra på Stocken (Stockholms nation) det bliv en rolig kväll med mycket skratt. sedan sov jag hos Malin så jag slapp åka hem, tack Malin!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0