28 oktober - tenta dagen

Idag hade jag tenta. Det gick bättre än jag trodde men kommer behöva göra omtenta i alla fall tror jag.
Det började med att och Tove åkte och ställde bilen vi seminariet och gick sedan till det stället där vi skulle ha vårat prov. Eftersom jag har dyselexi så fick jag börja min tenta kl 13.00 eftersom jag skulle få en timme längre tid på mig. Jag fick även sitta i ett eget rum precis bredvid det stora rummet där alla andra skulle sitta. detta var otroligt skönt, behövde inte blir störd av någon. Efter 2½ timme så var jag klar med mitt prov och lämnade in det. Tove blev klar strax efter mig och vi begav oss till seminariet för att hämta mitt PM som jag fick Godkänt på, så jag blev glad. Härligt att äntligen vara klar med en kurs.
Ikväll har jag tagit det lugnt eftersom jag inte mår 100% bra. Ska nog sova snart.

Imorgon börjar en ny kurs och det känns bra. Ny lärare och nya ämnen.
Måste även köpa nya böker och det får göras imorgon antingen före eller efter skolan. Vi får se.

Måste även berätta att min mobil är inne på lagning igen och att jag inte har några telefon nummer kvar så om ni skickar ett sms till mig så skriv gärna vem ni är så jag slipper fråga.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0