27 oktober - plugg plugg plugg..

Idag är det bara plugg plugg plugg och plugg i min hjärna.
imorgon är det nämligen den hemska tentan och jag längtar bara tills det är över.
Vet ändå att jag kommer behöva göra omtenta. Kommar aldrig kunna skriva en essä bara sådär, och det känns som att den är typ hela provet eftersom man kan så himla mycket poäng på just den uppgiften.

På torsdag börjar vi en ny kurs och det känns skönt att få börja om på nytt igen. I den kursen är det även VFU vilken kommer bli kul. Tillbaka till SegerstaSkolan då.

Ikväll ska jag köra mamma och pappa fram och tillbaka från Sigtuna eftersom de ska på vinprovning. Då hoppas jag kunna köpa en sallad på Valvet och mumsa på ikväll framför tvn och läxorna.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tove

:O valvets sallad<3<3<3<3 ge mig, själv sitter och jag äter potatis med korv:S

pappa laga maten idag:(

2009-10-27 @ 18:14:19
URL: http://tovewthorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0