18 oktober - helg

Har inte skrivit på hela helgen. så jag tänkte skriva lite nu istället

Ifredags fick Linda sitt andra barn. Det blev en liten flicka och hon ska heta Elin. Det är verkligen roligt när något sånt händer.
Det här är Lindas blogg där hon har skrivit lite om i fredags, kolla gärna in:
http://aalo.blogg.se/ 

Ilördags var jag och sollentuna tjejerna (Emelie, Sanna, Lollo, Tove och Stephanie) och åt middag inne i stan, det var hur mysigt som helst. Vi åt på ett ställe som heter "Kina muren" och ligger på odenplan. gott gott..
På kvällen blev det mys med godis, film och mysigt sällskap.

Idag så har jag tagit flera små tupplurar eftersom jag var så himla trött och så har jag pluggat.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0