13 oktober - första snön

Idag när jag vaknade fick jag ett sms av Tove där det stod "de snöar!"
"Ånej" tänkte jag.
det är verkligen inte härligt med snö i mitten av oktober
Det får gärna komma i december med då kommer det säkert ingen alls och det blir en snölös jul som vanligt.

nu är det två veckor kvar till den stora tenten och jag känner att jag börjar få ont i magen och jag tror inte det kommer bli bttre under de nämraste två veckorna.

Imorgon har jag först en föreläsning och sedan ett seminarium. Sen på kvällen är det gymnastik och jag ska vara tränare som vanligt. Imorgon är det nämligen uttagning, det ska bli kul att se. Men det är med blandade känslor. Det är inte kul att lämna ifrån sig en duktig gymnast som man kommit nära men det är också kul att se henne få gå vidare och utvecklas.

ska upp och duscha nu och sedan sova.

God natt och..

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0