1 november - en helg

Idag är det söndag och jag tänkte berätta lite som min helg.
I fredags hade jag en skön hemma dag. Tittade på Idol och såg när Erika åkte ut. Somnade ganska tidigt.
I går (lördag) vaknade jag vid halv 9 eftersom jag skulle på gymnastik. Vi skulle ha träning från kl 10-14 vilket skulle betyda att man skulle få en jobbig men otroligt rolig början av dagen. Tyvärr har jag råkat ut någon konstig hosta, så jag hostar typ hela tiden. Jätte jobbigt! Det var lite tråkigt att vi inte var så många på gymnastiken men men.. vi hade i alla fall kul.
Efter gymnastiken var det bara att åka hem och börja plugga eftersom vi (jag och Tove) skulle till Uppsala sedare på kvällen och inte skulle komma hem eftersom vi skulle sova över där.
kl halv åtta åkte jag och Tove hemifrån mig mot uppsala, ettt kort besök på Ica Kniven sedan fortsatte vi att åka. Nu var det så att dit vi skulle inte låg i Uppsala utan förbi Uppsala och ut lång på landet. Ni som tycker jag bor på landet skulle ha sett det där, för det var verkligen på landet.
Kvällen blev i alla fall lyckad och jag träffade många nya underbara och roliga personer.
Idag åkte jag och Tove hem från Skyttorp där vi hade varit, vi tog ett kort stop på Mc Donalds, sedan släppte jag av Tove hemma och fortsatte hemåt till mig. Idag har jag tagit det lugnt och pluggat lite.

Bilder från igår:




puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0