8 november - en lyckad helg + farsdag

Helgen blev lyckad!
Ifredags var jag hos Emelie och tittade på idol, synd bara att en av mina favoriter åkte ut.
Igår började dagen med gymnastik. Tranade tyvärr inget själv eftersom jag fortfarande har hosta ( har hostat i två veckor nu, vet inte vad jag ska ta mig till).
Efter gymnastiken åkte jag hem och tog det lugnt. På kvällen hämtade jag upp Oliver vid station. Det första vi var tvugna att göra var att tanka bilen. Jag fattar inte vad mina föräldrar tänkte när de lämnade en bil utan bensin till mig. Men som tur gick det bra att tanka. Det brukar gå men med blandade resultat. (tove vet vad jag pratar om). Vi åkte i alla fall hem till mig och hade en riktig myskväll men film, godis och coca cola.
Idag så sov vi ut och vi klev inte upp förrän halv 1, jätte skönt.
Nu sitte jag här hemma. Jag och mina föräldrar ska snart fika och fira min pappa. det är ju nämligen farsdag (något konstigt påhitt enligt mig). 


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0