5 november - mobilen tillbaka

fick tillbaka min telefon idag som har varit på lagning igen.
kommer nog snart köpa en ny, orkar inte med den som jag har.
det tråkiga den här gången den var på lagning är att alla nummer försvann men eftersom detta har hänt förrut så har jag skrivit upp alla nummer på datorn. men det var ett tag sedan jag uppdaterade denna lista vilket har medfört att alla nummer jag har fått sen jag började på uppsala universitet har försvunnit och detta är otroligt tråkigt.
så om du som läser detta är en av dom så kan du väll skicka ett sms till mig och skriva vem det är ifrån.

Idag har jag varit i skolan. Inte hännt så jätte mycket, men de var kul i alla fall.

Nu är jag ensam hemma, men mamma kommer nog snart.


<3
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0