29 november - några bra dager i mitt liv

Dom dagarna som har gått sedan jag senast skrev i min blogg har varit händelserika. Först har jag varit på kryssning med tjejerna och det var hur kul som helst (laddar upp bilder och berättar mer en annan gång)
På lördagen var jag domare i klubbmästerskapen för gymnastik klubben. Det var riktigt kul men otroligt jobbigt. Kom dit kl 8.30 och slutade kl 18.15 så det blev några timmar. Men det var skoj, det var ju endå gymnastik jag tittade på. Efter att jag hade varit i hallen alla dessa timmar åkte jag till jakopsberg för att sova hos Oliver. Vi tittade på robinson och sedan på filmen som visades efter, Eragon tror jag den hette. 
Idag kom jag hem vid 1 och då åkte jag till sigtuna för att gå på julmarknaden. Nu ska jag snart gå upp och sova. Det är nämligen så att Alicia (min systerdotter) är här över natten och hos sover i mitte rum så jag får vara tyst. 

puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0