22 november - min helg

Helgen blev inte som jag trodde i början av veckan men den blev bra i alla fall.
Fredagen var jag ledig från skolan så då pluggade jag en del. Jag var även och åt lunch med Johanna i Sigtuna. Vilket var otroligt mysigt. Vi satt där i flera timmar och bara pratade, Helt underbar att träffa en människa som det går så lätt att prata med. På kvällen tittade jag på idol som vanligt tillsammans med mina föräldrar. Fick en chock när det stod klart att Erik var en av de två som hängde löst. Men som tur fick han vara kvar.
Den kvällen hade jag jätte svårt att somna, vet inte varför, bara hade det.


På lördagen ringde väckarklockan 08.30 och jag klev upp. Skulle nämligen vara tränare som vanligt. Det var som det alltid är kul att träna tjejerna. Nästa vecka är det KM (klubbmästerskapen) och de ska vara men. Tyvärr ställer jag själv inte upp eftersom jag har varit sjuk en längre tid och inte kunnat träna. När jag kom hem efter gymnastiken pluggade jag lite till. Kl 6 satte jag mig på tåget för att åka till Jakobsberg Det är jätte tråkigt att det var så lång tid att ta sig det. Kan inte människan bara flytta närmare! hahhahaaa... Jag och Oliver tittade i alla fall på Robinson. Det är kul att det programmet har kommit igång igen. Vid halv 1 följde han mig till station och jag åkte hem. Som tur var fick jag prata med Tove nästan hela resan hem eftersom han var uppe och väntade på Sebastian. Tack Tove! Jag var hemma och låg i sängen när klockan blev 2. Och då ville jag mest av allt bara tillbaka till Jakobsberg


Idag så vaknade jag kl halv 10 och gick upp en halvtimme senare. Nu har jag pluggat i några timmar och tog precis en paus med lunch och blogg. Snart ska jag skriva lite till på hemtentan, vill bara bli klar nu.


puss och kram

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Hehe, Jennie, inte visste du att en sån toppen-kille kommer från min lilla ort knivsta? haaa?

/Jossan från gympan

2009-11-23 @ 17:11:14
Postat av: Jennie

Hahahaa jag vet ;)

2009-11-24 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0