18 november - resa

åka utomlands eller inte?!

Mina föräldrar har kommit fram till att vi i alla fall ska åka någonstans, men vart??
Det har kommit flera förslag, så som Egypten, Thailand, Kanarieöarna, Oman, Förenade Arabemiraten mm.
Nu har dom bokat på två av dessa resor och det är i Förenade Arabemiraten och i Thailand.

i Förenade Arabemiraten är det ett otroligt fint hotell som är 5 stjärnigt. Det är även ett nytt ställe i världen jag inte varit på vilken skulle vara kul. Men medeltemperaturen ligger bara på 23 grader. vilket inte låter så kul.


i Thailand är det ett fin hotell som ligger vid stranden som är 3+ stjärnigt. Det är även ett land jag varit i 2 gången och det är bra shopping. Där är det varm och man kan ligga och sola varje dag.



undra vad vi (mamma och pappa) väljer.


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

oj vilka bekymmer du har.... ; ) tror nog ni får en kanon resa vad de än väljer.

2009-11-19 @ 12:57:19
URL: http://simonbergqvist.blogg.se/
Postat av: Erica

åh när ska ni åka? jag tycker ni kan vara i thailand när jag är där! ;) puss

2009-11-19 @ 21:38:15
URL: http://ericanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0