15 november - helgen som gått

Redovisning av min helg:

I fredags satt jag hemma och tittade på idol och tog det lugnt. Som jag trodde åkte Eddie ut. Det var riktigt tråkigt. Men det var nog hans tur att åka. 

I lördags började jag dagen med att vara tränare. Men har inte börjat träna själv än eftersom jag fortfarande är sjuk. Efter det åkte jag hem och tog det lugnt. På kvällen blev det bio med Oliver. Vi såg en film som hette "500 days of summer".

Idag (söndag) kom min syster Carina och min systerdotter Viola på besök. Det var riktigt kul att de kom. Vi åkte till stinsen och sedan åt vi god mat här hemma. Ikväll har jag också pluggat. Så jag har även varit en duktig flicka. Just nu sitter jag och tittar på "Heartbreak Hotell", det är en riktigt rolig film som man blir glad av.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0