1 november - tisdag

Nu har det gått två dagar av min vfu. Det är både skönt och jobbigt att vara ute på vfu igen. Skönt eftersom man slipper skolan ett tag och jobbigt eftersom man är delaktig på ett helt annan sett och måst vara koncentrerad hela tiden eftersom vi ska observera.
Nu ikväll har jag börjat skriva på min hemtenta som ska vara klar den 1 december. Skönt att börja i tid och forhoppningsvis inte behöva stressa i slutet. OCh så kanske man får tid att åka på kryssning ifall man blir klar i tid. Sollentunatjejerna och jag har funderat på att åka på en kryssning den 25 november. Nu får vi bara hålla tummarna att det blir av. Vi kommer i så fall ha super duper kul!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0