26 maj - friluftsdag i hagaparken

Sista friluftsdagen
Idag hade vi vår sista friluftsdag och vi var i Hagaparken. Det var meningen att vi skulle spela brännbolls och leka lekar men det blev typ inte av.
Istället gick jag, Johanna och Jennifer på en tipspromenad. Den var jätte lång, men vi hade kul.
Vi kom på delad först plats med tre andra grupper. Dåligt att vi inte vann. Fick nämligen inget pris nu.
Det var varit jätte fint väder idag med sol och lite lätt blåst, så där så det bara är skönt. Hörde på vädret igår att den ska bli sämre väder nu några dagar framåt. Tråkigt! men till helgen skulle det bli bättre igen.

Nu måste jag skriva klart mina frågor i "Röst och Rörelsen". Det är ganska svårt och tråkigt. Känns nämligen som att jag inte lärt mig något på "Röst och Rörelse" lektionerna, SUCK. skönt att det är över snart.

Några bilder från idag:



puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tove

:O de e jue lukas:)

2009-05-26 @ 18:27:14
URL: http://withlovee.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! Vilken jävla bild :D

2009-05-26 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0