22 maj - förlåt igen

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt
Inte för att jag tror att så många bryr sig men det känns bäst att säga det i alla fall.
Jag ber om ursäkt för att jag varit dålig på att uppdatera min blogg.
Snart har det gått en vecka utan att jag lagt in ett ända inlägg.
Men jag ska blir bättre "igen".
Idag ska jag och christoffer in till stan (om det inte börjar regna)
sen ska det bli mys-kväll hos mig med några kompisar, mys

Igår var jag med Tove.
Vi spelade Buzz, lagade mat och åkte runt i bilden och pratade.

Dagen innan det (onsdag) var jag först på gymnastik och sedan var jag med Christoffer, Johanna och Christian
Vi spelade Buzz och åt kladdkaka som jag hade bakat. Mums

Just nu väntar jag på att Christoffer ska ringa, han ska göra det när han har duschat klart och då ska vi åka till Märsta Centrum och han ska klippa sig, Hoppas det blir bra.
Har även försök att få tag på Tove, men det är omöjligt.... hahhaaa

Ha den bra dag. så ses i kanske i kväll eller en annan dag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0