4 till 6 mars - kryssning

Har varit iväg på kryssning och haft jätte kul.
Kryssningen skulle gå påeftermiddagen från stockholm och vi var riktigt nära på att missa hela kryssningen, tror ingen fattar hur nära vi var.
Men vi kom i alla fall på båten. Vi gick till våra hytter. Jag, Johanna och Sophie till våran 810.
vi bytte om och gick iväg för att hitta någonstans att äta men vi hittade inget.
På kvällen hade vi riktigt kul. Alla var så jätte glada!
Lite senare på kvällen tappade vi bort varandra och jag, christoffer och valtyr gick runt och letade efter dom andra det tog någ mer än en timme innan alla var samlade igen.
under kvällen träffade man många gamla och nya människor, alla lika glada och trevliga.
Jag tror nog att jag somnade vid 3 tiden efter att fått tag på Sophie.

På Torsdagen vakande jag ganska tidigt eftersom vi skulle kliva av i Tallin.
Ae var lite lagom bakis så det första vi gjorde när vi kom av var att köpa en cola.
Efter det skulle vi leta efter Mc Donalds för att få mågot i magen.
Det var inte lätta att hitta dit men det gick.
Efter Mc Donalds gick vi till ett köpcentrum för att titta på kläder men allting var jätte dyrt.
Sedan gick vi och tog en fika i gamla stan, mysigt var det. Alla satt samlade runt ett bord och små pratade med varandra.
På vägen dit hade Christoffer, Valtyr och Ae fått syn på en strippklubb de ville besöka så efter fika gick vi och lämnade av de där och vi andra fortsatte att med att leta efter någonstans att äta middag. Vi  hittade i alla fall tillslut ett ställe som  var jätte mysigt. Jag gick för att hämta Christoffer, Ae och Valtyr och sedan åt vi tillsammans på resturangen. mumsa gott.
efter hela dagen i Tallin gick vi på båten och in i våra hytter för att göra oss iordning för kvällen.
Vi gick ner till Christians, Tonis och Aes hytt eftersom de hade tagit med sig högtalare som de koplade till telefonen för att kunna spela musik. Som mest var vi 16 st personer i hytten och då kan jag säga att det var trångt.
Kvällen blev lyckad fast den inte slutade som jag hade hoppats.

I fredags vaknade jag och johanna ensamma i våran hytt eftersom att Sophie inte hade kommit hem kvällen innan.
Vi bad Christian gå och ropa efter henne i högtalaren och det slutade med att det visade sig att hon hade sovit i en annan hytt med tre grabbar.
Vi klev i alla fall av båten och tog en taxi hem till märsta.

       
Kryssningen blev bara så lyckad!


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahahahahahaha :D:D Det blev en jätte bra kryssning ^^ och jag vet att jag har tjatat om de.. men måste få säga de igen ^^ TACK för att jag fick följa med :D Jätte gulligt av er ^^ och jag hoppas att jag inte vart för "jobbig" eller va man ska säga.. inte meningen isf! :O Hoppas man får hänka en annan gång ni ska göra någe (A) ^^

Love you <3<3<3

2009-03-13 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0