4 mars - gamla bilder och kryssning

Igår var jag i skolan
Vi hade arl, idrott och religion
på idrotten hade vi vikarie som lärde oss självförsvar, kul
Efter skolan åkte jag hem och började packa till kryssningen idag
och så tittade jag även på "Den rätte för Rosing" det var ganska underhållande
Sedan började jag och pappa titta på gamla bilder på min farmor och farfar, vilket var väldigt intressant eftersom jag inte vet så mycket om dom eftersom de dog innan jag föddes.
Vi hittade också en gammal mattebok från 1891 som tydligen hade varit min farmors pappas, tror jag.

Idag har jag också varit i skolan.
Haft Idrott och Nutida konst, helt okej
Nu ska jag packa klart till kryssningen
Vi ska samlas vid tågstationen kl 4
kommer bli spännande att åka
hoppas vi får det jätte kul

kommer hem på fredag och då är det gymnastik igen, saknat!




puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0