24 mars - den rätte för rosing

Måste bara prata lite om programet "Den rätte för Rosning"
Jag kan med ge att jag var skeptisk till programet från början men jag bestämde mig i alla fall för att programet skulle få en chans.
Har aldrig gillat Linda Rosing. Alltid tyckt hon varit dryg och väldigt egoistisk
Men nu har jag fått en helt annan bild av henne, jag ser henne nu som en glad och mycket positiv människa
Nästa vecka är det final i programet och jag kommer så klart att titta.
Hoppas hon väljer Hugo
Han är passar henne perfekt, lugn och tar inte så mycket plats.
Han är väldigt romantisk också vilket som är otroligt gulligt.
Heja heja.. Hugo + Linda = Sant







puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0