22 mars - sats x 2

Igår var en rolig dag
Efter att jag hade skrivit det sista inlägget i min blogg igår skulle vi försöka ta Marco till Bryggeriet som ligger i märsta centrum.
När vi skulle gå dit gick det väldigt långsamt eftersom Marco och hans kompisar hela tiden gick och sjöng Hammarby ramsor, Hahaha
Men vi kom i alla fall fram till stället
Jag och Sofie sjöng karioke, roligare än jag trodde
Sedan åkte vi hem och sov
Jag somnade som en stock, fast dom satt utanför dörren och pratade hur mycket som helst.
Men jag tycke i alla fall att dagen blev lyckad!!

Idag vaknade jag upp bredvid min älskning, jätte mysigt
Sedan åkte jag till stas för att gå på core och träna lite styrka
efter det åkte jag hem och åt lunch hos grannen
sedan var det bara att sätta sig i bilden igen och åka tillbaka till sats, mamma och jag hade även anmält oss till spinning den dagen, kul men jätte jobbigt!
Just nu sitter jag hemma, inte så kul som det låter.



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0