17 mars - ledsen på tv4

En sak jag går runt och funderar på är varför man byter tid på vissa bra serier som alltid under dessa åren gått på samma tid!!!!
När jag upptäkte för en vecka sedan att LOST skulle komma tillbaka blev jag väldigt glad, men när jag sedan såg vilken tid serien skulle sändas på blev jag ledsen.
Vilken människa tittar på en serie som börjar kl 22.40 och slutar en timme efter om man ska upp tidigt och gå till skolan?!!
Inte jag i alla fall. Jag sover, förhoppningsvis.
När jag efter några dagar av sorg kom på att jag har en inspelningsbar tv-box blev jag glad, Det ger mig nämligen möjlighet att spel in avsnittet och titta på det en annan gång.






puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0