1 mars - sista dagen på sportlovet

Idag är sportlovet slut och jag har inte kunnat skriva på ett tag.
Lovet började med att jag, Tove, Daniel och Christoffer åkte till stan och åt på buffé.
Super duper gott.
Det kändes som att man skulle sprängas.

På söndagen åkte jag och min familj till Björnrike för att åka skidor
Lite tråkigt att lämna sina älskade kompisar och sin älskade Christoffer hemma
Skidåkningen gick okej
och brädåkningen gick bra

Igår vaknade jag väldigt tidigt för att åka hem
Senare på dagen åkte jag och Christoffer till hans pappa för att hälsa på, kul
Sedan på kvällen kom Tove också till Christoffer för att titta på melodifestivalen tillsammans med oss.
Melodifestivalen var inte lika bra som vanligt, tråkigt

Idag vaknade jag hemma hos älskling.
Vi spelade spel,
fixade med datorerna
och tränade matte (tråkigt)

fick i alla fall en helt underbar helg <3



puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0