15 juni - mycket att berätta

Det har nu gått ett tag sedan jag skrev i bloggen
och dettta beror på att det är så himla mycket som har hänt


10 juni - Gubbskiva med skolan
Den här onsdagen skulle vi ha en avslutnings middag med våra lärare. det var god mat och god stämning. Synd bara att det var så många som gick så tidigt.


11 juni - Emelie och Sanna tog studenten
Denna soliga dag tog Emelie och Sanna studenten. Det var super glada. De åkte flak och skrek.


12 juni - Jag tog studenten
Den här regninga fredagen tog jag studenten.
Den började hemma hos Johanna med lite att dricka och fortsatte sedan till skolan. Där det sedan började ösregna precis innan vi skulle springa ut. Det gjorde inte så jätte mycket. Alla var glada i alla fall.
Vi fick fåra betyg och sedan åkte vi hem där släkten väntade. Tack all som kom på min mottagning!
Kvällen slutade hemma hos Christoffer tillsammans med några vänner där vi sjöng sing star och lekte lekar.


13 juni - mamma och pappa hade fest i ladan
Den här dagen var ganska slapp till en början. Sedan hjälpte jag mamma att laga lite mat till kvällen. På eftermiddagen så kom det lite gästen och runt 19.00 tiden satte festen igång.
Den slutade inte precis som jag hade tänkt det. Jag blev tvungen att köra pappa till akuten och åkte inte därifrån förrän kl 02.00. Stackars pappa har fått njursten.



14 juni - mys dag
igår tittade jag, christoffer, christian och johanna på bio. Vi såg "Änglar och Demoner"
Den var jätttttte bra!

15 juni - idag
Idag har jag bara varit och christoffer och tagit det lungt, ska dit snart igen. Måste bara äta något snart.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fina dina föräldrar var :D!

2009-06-16 @ 00:39:04
URL: http://johannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0