12 juli - jag kom in

Lärarprogrammet - Svenska och matematik i tidiga skolår 
330.0hp, 
Utbildningsprogram, Uppsala universitet, 
Antagen!

Jaaaaaaaaaa! Jag kom in.
Det är så skönt att äntligen veta vad man ska göra efter sommaren.
Hoppas nu att jag har valt rätt och att allt känns bra när det sätter igång. Det ska bli kul att börja något nytt.
Det är som att man börjar en ny fas i sitt liv. Man börjar om, om på nytt. NYA människor, NY stad och NYA lärare.
En sak som i alla fall inte är nytt det är Tove.
Tove kom också in på samma linje som mig och vi kommer gå där tillsammans, det känns skönt att känna någon.
Efter allt detta ska man göra massor med val. Du ska välja vilken nation du ska vara med i, du ska välja om du vill bo hemma eller flytta till uppsala och så ska du säkert välja massor med annat när du väl börjar där. Hm.. det kommer bli svårt för en person som har svårt att bestämma sig (jag).

Nu jag vara med Tove. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog kul, det brukar det bli.




puss och kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis! och lycka till där borta :)

2009-07-14 @ 21:03:30
URL: http://ericanz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattiiis Jennie =) min kusse går oxå där! =D

2009-07-17 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0