25 januari

Älskar dig Tove
Du är bara för bra.
Kan prata med dig om allt och jag vet att du alltid ställer upp för mig om jag har det jobbigt och  du ger goda råd.
Vi har varit kompisar sedan vi var 5 år och givk i ugglan och vi har aldrig tappat kontakten under alla dessa år.
Vi hade en tid i början på högstadiet vi inte umgicks så mycket men du fanns alltid kvar i mitt hjärta.
Du är nog den person som känner mig absolut bäst. Detta kan nog bero på jut detta att vi varit kompisar så länge.
Vi Har varit bästa kompisar många gånger, våran retation har gått upp och ner som många andra. Men våran har aldrig varit i botten, vet inte om det är något bra eller dåligt men det känns i alla fall bra. Klart vi har bråkat och det har hänt saker mellan oss som skulle kuna förstört våran relation.
Men de har aldrig kunnat övervinna våran vänskap som är starkare än starkast.
Jag tror och hoppas att vi alltid kan vara vänner och hitta på saker ihop.
Det är något speciellt att vara med dig Tove. Man kan verkligen vara sig själv och vi accepterar varandra verkligen som vi är. Även detta kanske är för att vi har kännt varandra så himla länge.
Det finns saker vi gjort tillsammans som man aldrig kommer att glömma, tex 4H, hår masken som skulle göra mitt hår lockigt, spanien sommaren 2008, på min mormors landställe där alla snygga kort är tagna och på min morfars gamla landställe där du sov bredvid ett hol i väggen som du pillade in papper i för att du trodde det bodde en spindel där och alla spöken du trodde fanns. HAHA sånt sitter kvar länge i minnet. Jag har mer saker att berätta men det skulle ta en evighet att sriva allt vi gjort tillsamman.
Jag har i alla fall kommit fram till att........................


..... jag älskar dig Tove !


PS: det är denna underbara människa som hjälp mig fixa min blogg! Tusen tack Tove!!!


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tove

naaa gumman vad gullig du är:) Älskar dig med<3

2009-01-27 @ 09:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0