26 januari

Äntligen, äntligen, äntligen, äntligen, äntligen, äntligen, äntligen...

Äntligen är man klar med projektarbetet.
Det är som en tyngd som lättar från axlarna och man kan äntligen ägna sig åt saker man vill.....
.... i alla fall tills nästa läxa kommer!
Det känns som att jag har jobbat och slitigt med arbetet hur länge som helst och om man tänker tillbaka så är det en lång tid vi har jobbat med det också. Vi började 10 september och är klara nu den 26 januari.
Helt otroligt att man orkar arbeta så länga med samma sak.
Men kan i alla fall säga att vi kan lämna projektarbetet bakom oss och jag tror inte det är många som kommer sakna det. Det som gäller nu är att få bra betyg på det man har skrivit också. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

Idag var jag med Jennifer och tig lite kort vid steningebadet, kan medela för dom som är badsugna att det inte går... det är nämligen is på vattnet. Och om du skulle lyckas hitta ett hål så tror jag inte att det är så varmt.
Jag rekomenderar att du som du tänker detta ska vänta några månader.. i alla fall till solen börjar lysa.
Men det var inte därför jag och Jennifer var där. Vi var där för att ta kort. Jennifer skulle hjälpa en kompis med ett omslag till en novell och behövde en tjej med långt blont hår.
Det är där jag kommer in i bilden!!! Jag var som hittad... LÅNGT och BLOND hår
Vi åkte i alla fall till steninge, bara det var en utmaning. HAHAHA.. Hade ingen aning om vart vi skulle. Men dom tur var kunde Jennifer lite om steninge. Tillslut kom vi  i alla fall fram (efter ett telefonsamtal med pappa).
Det blev i alla fall en riktigt rolig eftermiddag som man kommer att ha kvar i minnet ett bra tag.
Här får ni se resultatet av vårat lilla äventyr:

             


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0