8 februari

Gårdagen blev inte som planerad.
Johanna blev sjuk så jag och christoffer åkte aldrig till henne, synd
Jag ringde Tove och frågade om hon ville komma till Christoffer och titta på melodifestivalen tillsammans med oss men det blev en total diss från hennes sida.
Kvällen slutade i alla fall med att jag också Christoffer tittade på melodifestivalen tillsammans.
Måste bara säga att jag är riktigt besviken på svt. De har förstört det roliga melodifestivalen.
Nu går allt ut på att ringa in och rösta 3 gånger på samma kväll, har inte svt redan pengar?!
Tycker bara att det är dåligt. :S
Och den nya pogramledaren är nog den sämsta vi har haft på riktigt länge.... saknar Look!!
Efter melodifestivalen tittade vi på "madagaskar 2" den var riktigt rolig. speciellt lemur kungen, så jävla skön.

Idag har jag varit på Sats, det var kul.
har även börjat skriva på en idrottsuppgift, suck, orkar inte

imorgon är det matte igen, vilken ångest jag har.
har inte tränat ett dugg sedan förra veckan.
Jag är i stort behov av hjälp eller i bästa fall att byta hjärna med någon.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0