6 februari - sovmorgon

Idag har jag sovmorgon till kl 12.15, ganska skönt men det känns även ganska onödigt
Slutar nämligen kl 15.40 och får ingen lunch. Känns ganska jobbigt eftersom jag ska på gymnastiken direkt efter och har då inte ätit något annat än frukost.
Aja.. man får väll springa in på Ica och köpa något. Så det löser sig nog.
Men tänk om vi hade börjat kl 8.30 som vanligt. Då hade vi slutat kl 11.15 och vi hade haft hela eftermiddagen fri.
Idag har jag gymnastik som jag sa tidigare och det ska bli väldigt kul. Vi ska börja med ett nytt fristående.
Efter gymnastiken hoppas jag att jag får vara med Tove men inget är bestämt ännu.
Hoppas den här dagen blir bättre än gårdagen!!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0