2 februari - tränat hårt

Idag har jag både pumpat hjärnan och kroppen.
Dagen började i skolan med en lång matte lektion och man var helt slut i hjärnan när den var slut.
Tack vare Lukas så gör jag i alla fall några tal och de är ju alltid bra.
Efter skolan var jag och Johanna på sats och tränade.
Det var riktigt kul!!
Hoppas nästan att jag får träningsvärk i morgon.
Ni ska få se.... jag ska bli vältränad och sommaren 09 kommer bli den bästa.. hahhaaaa
Efter sats gick jag och Johanna på en promenad och pratade lite. Jätte härligt!
Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här.
Imorgon har jag egentligen sovmorgon, men eftersom bussarna aldrig går och pappa jobbar så får jag väll åka till skolan vanlig tid och strunta i min sovmorgon. TRÅKIGT! den hade varit skön att få.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0