17 februari - klättning

Idag hade vi aktivitetsdag på skolan.
Jag och Johanna valde att åka till Solna och klättra
Det var jätte kul
Har bara väldigt ont i armarna nu och kommer säket få värst träningsvärken i morgon.
Klättning är jobbigare än vad många tror. När man står där upp på väggen och känner att du håller på att tappa grepet med händerna och föttera eftersom all din energi är bort eller när du märker att det inte finns några bara grepp att ta i då är det bara vilja som hjälper än upp.
Jag är slot över mig själv och var jag gjorde idag.

Efter Klättningen åkte vi in till stan och gick lite i affärer.
Jag hittade två klänningar för 58 kr, Vilket fynd!
Johanna hittade också en klänning på rea.





puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0