15 februari - helgen vecka 7

Fredag:
Eftermiddagen började med gymnastik och fortsatte till Sollentuna där jag skulle sing star kväll med sollentuna tjejerna
Kvällen blev mycket roligare äm vad jag trodde den skulle bli.
Detta kanske berodde på att vi fick lite hjälp att lätta upp stämingen. Alla var glad och vi hade roligt tillsammans.
Kl 22.30 åkte jag och Tove till märsta där vi fick skjuts av Christian och Christoffer hem till mig.
Tack så mycket grabbar för att ni ställde upp. Annars hade det blivit taxi!
 
 

Lördag:
Dagen började med att jag åkte på gymnastik.
Det var otroligt ansträngande eftersom barnen inte ville lyssna vad jag sa. Aja men det är väll något man får stå ut med som tränare. Var inte heller så lydig när jag var liten på gymnastiken har jag hört.
Efter att ha varit tränare i två timmar var det min egen tur att träna. Det gick inte så bra. Gjorde några volter men fick inte riktigt till dom, var nog lite trött.
Efter gymnastiken åkte jag hem för att vila innan vi åkte till Tungelsta för att träffa mina syskon med familj.
Det blev Taco buffé och melodifestivalen.
Måns var bäst!
Efter det åkte jag i alla fall till Christoffer och sov hos honom, mys!


Söndag:
Vaknade upp hos Christoffer, åt frukost och åkte sedan till sats för att träna.
Nu är jag hemma och har precis ätit.


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0