31 december - 30 frågor

Tog de här frågorna från Johannas blogg.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte på kryssning

2. Höll du några av dina nyårslöften? nej. lyckas aldrig

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära? nej

5. Vilka länder besökte du? Estland, Lettland, Brasilien. och om 3 dager Thailand

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En utomlands resa med mina vänner

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
12 juni - tog studenten

8. Vad var din största framgång 2009? Tog studenten och började plugga på universitetet

9. Största misstaget?
Att inte lyssna på mig själv utan bara på folk runt omkring mig

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft svininfluensan

11. Bästa köpet?
Ny mobil

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skolböcker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja. mycket

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
rap das armas

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
svårt att säga. Året blev bara bättre och bättre. Och nu är det på topp.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt

18. Blev du kär i år? Ja

19. Favoritprogram på TV? 2 ½ män

20. Bästa boken du läste i år? Gossip girl

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nya möbler till mitt rum

22. Något du önskade dig men inte fick? En bil :P

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tog det ganska lugnt tror jag

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja många saker

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Snäll

26. Vad fick dig att må bra? Mina vänner

27. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet inte. Någon snygg kanske

28. Vem saknade du? någon vuxen (som inte är ens föräldrar) att prata med

29. De bästa nya människorna du träffade? flera ifrån min nya skola.

30. Planer för 2010? Att fortsätta plugga och ta vara på mig själv och mina vänner.



puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Låter som ett rätt bra år trots allt :)

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:17:16
Postat av: Linda

hmmm undrar svaret på en av dina frågor,om någon blev förälder av dina vänner... jag blev ju förälder... kram stora syrran

2010-01-01 @ 17:30:32
URL: http://jenniesvanberg.blogg.se/
Postat av: Carina syster

Halloj! Med mig kan du prata om allt...jag lovar att inte skvallra för Pappa;)

2010-01-01 @ 20:12:24
Postat av: Jennie

Hahha. Tänkte faktist på dig LINDA. Men jag tolkade frågan som att det var första gången personen blev förälder.

Och dig CARINA. Tack för det. Synd bara att du inte är närmare i mitt liv än vad du är. :)

2010-01-01 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0