8 december - för mycket

Just nu är det för mycket i skolan.
Det är hela tiden något att göra.
Får ont i magen av allt.
Innan jag åker till Thailand ska två stora uppgifter vara klara. Och jag kan inte ens börja med dom än eftersom det är så mycket annat.
Känns som att jag kommer behöva sitta hela jul och nyår och plugga. SUCK!!
Just nu vill jag bara komma här ifrån, sola och bara vore jätte mysigt just nu.
Vill inte stressa sönder mig. Det blir aldrig lugnt
Kommer behöva plugga i Thailand också. Jävla tenta som jag inte klarade!!

Idag har jag i alla fall lite sov morgon. Men då slutar jag istället kl 16.00 och hur kul är det?!
Imorgon är jag ledig. JIPPI. Men kan i alla fall inte ha det lugnt. Måste PLUGGA! :/

Och för det andra har jag inte börjat köpa julklappar än. Vet inte ens vad jag ska köpa. Det är ju ett problem.

Nu ska jag börja göra mig iordning iför skolan genom att hoppa in i duschen.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0