28 december -

Idag är en riktigt lugn dag. Men jag tycker att jag förtjänar det. När skolan är igång så är det hela tiden något som man ska göra. Då saknar man att bara inte göra något.
Min dag hade sin höjdpunkt alldeles nyss när Oliver skrev till mig på msn från Thailand. Allt vara bra med honom men jag saknar honom hur mycket som helst. Nu är det bara 26 dagar kvar tills jag får träffa honom. Men det känns som en evighet. Speciellt när man tänker att det kommer att hända jätte mycket under de närmaste 26 dagarna:
- Nyåret kommer att vara
- jag kommer att vara i Thailand i 14 dager
- skolan börjar med ny klass och nya klasskamrater
- gymnastiken har satt igång.

Oj oj oj vad mycket som händer på så kort tid.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0