27 december - 11 månader har gått

Den 27 januari klippte jag mig och det har nu gått 11 månader sedan dess. Mitt hår har växt och blivit riktigt långt igen. Jag vet att folk har delade meningar om det. Vissa tycker att jag ska klippa mig och andra tycker att det ska vara långt.
Jag har just nu inga planer på att klippa av mig det. Men efter Thailand ska nog klippa toggarna. Då blir det nästa exakt ett år sedan jag klippt mig. De senast 3åren har det blivit så.
Här kommer i alla fall två bilder där man ser den stora skillanden som har hänt sedan jag klippt mig. Det ena kortet tog samma dag som jag klippt mig och det andra kortet tog jag idag. Jämför!



puss och kram


Kommentarer
Postat av: j

båda är ju snyggt, fast långt hår är snyggast i längden ;)

2009-12-27 @ 19:09:39
Postat av: Anonym

du är mycket sötare i långt hår!

2009-12-27 @ 19:17:14
Postat av: Jennie

tack :D

2009-12-27 @ 22:42:47
Postat av: Anonym

MKT sämre i långt. håret ser stripigt ut och du ser mkt mindre ut. fräscha upp håret o klipp dig det behövs!

2010-01-02 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0