23 december - dagen före dopparedagen

Imorgon är det julafton
Först ska vi åka till mormor och sedan ska vi förbi hemma hos morfar och påvägen hoppas jag att jag träffar min kusiner. Efter detta så ska vi iväg hem till min farbror och min kusin Max. Vi firar alltid jul tillsammans. Varannt år är vi hos dom och varannat år är vi hemma hos oss.
Hoppas att vi inte missar Kalle Anka kl 3 av någon anledning för då känns det som att mycket har förstörts. Hoppas också att mina föräldrar blir glad av var jag har köpt till dom och att jag kanske också får något fint i julklapp.

Hoppas alla får en bra jul och att ni kör försiktigt om ni ska ut på vägen. Ingen ska behöva skadas på julafton, så onödigt.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0