15 december - snöstorm

Den här dagen började inte bra. Pappa ringde och väckte mig och berättade att hans bil hade gått sönder och jag var tvungen att åka och hämta honom. Mot villigt gick jag upp ur sängen och öppnade dörren till mitt rum. Då ser jag att det är alldeles vitt ute. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Jag känner i alla fall en suck inom mig. Jag gör mig iordning och går ut. Då möts jag av en bil som är helt igen snöad. Då börjar jag leta efter något att ta bort snön men tillslut hittar jag en sopkvast och jag åker iväg.
Ingen bra början på en dag.
Nu hoppas jag att den bara blir bättre och bättre. Har pluggat nu och snart kommer Johanna hit en stund. Sedan ska jag till Sollentuna Centrum och fika med tjejerna. Vi ska planera nyår.



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0