5 augusti - några dagar

Vrför jag inte har skrivit på ett tag beror på att jag har varit ganska mycket hos både Christoffer och Tove på sista tiden.
Hos Tove finns ingen dator vilket gör det svårt att kunna skriva i bloggen då
Och hos Christoffer så gillar inte han när jag sitter vi bloggen eller vid datorn över huvud tagen
men jag ska nu försöka berätta vad jag har gjort under de senaste dagarna.
Jag har varit i Uppsala tillsammans med Tove och tittat där vi ska börja i skolan. Där träffade vi även toves kompis och hans kompisar. Det var några roliga typer det.
Jag har också varit och sett Pride paraden. Det var riktigt cool.
Sovit hos Tove och umgåtts med lite kompisar, både nya och lite äldre.
Jag har också varit hos christoffer ganska mycket. Vi har tittat på film och sovit långt in på dagen efter. skönt.
Igår var jag med ut på glofbanan för att vara sällskap till mamma, pappa och christoffer när de splade golf.
Kväll ska jag var gymnastik tränare. det ska bli kul. Alltid roligt med gymnastik!



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0