30 augusti - 06bt minnen



När jag såg att sophie hade lagt upp den här bilden på facebook fick jag en liten klump i magen. Tänkt på allt våran grupp har gått igenom i det lilla teaterrummet på sfg.
Ibland ångrar jag att jag valde att gå mina tre år på sfg men när jag tänker tillbaka på allt jag har lärt mig om mig själv var det helt klart värt det.
Tänk om jag kunde få tillbaka några av dom timmarna vi hade med varandra, vad skulle jag inte ge...
Aldrig mer.. aldrig mer får vi träffas som vi brukade göra.

Johanna, Natalie, Sophie, Jessie och Erla + jag

Mycket hände under åren vi gick tillsammans, vi lärde oss att vara med varandra och vi blev kanske tillochmed vänner med varandra trotts att vi i vanliga förhållanden aldrig skulle valt att umgås med varandra.

Bara Italien resan var en helt underbar och oerhört lärorik

Tack för att ni har gjort mig till den jag är.
Helt ärligt tror jag att det är eran förtjänst att jag är den jag är.

jag tror jag älskar er <3

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sophie

jag fick fan tårar i ögonen när jag läste allt. Det är helt sjukt.. jag saknar de där dagarna någe oerhört! När vi satt där inne i en ring med Kerstin.. Jessie med sitt buttra lilla humör för att bussen var försenad, Erla kommer inspringandes typ tio minuter försent, Natalie kommer in några minuter senare och säger "Hej!" och ler sitt stora leende med sina väskor i största hugg och lägger de vid fönstret - fast man inte fick ta med sig några grejor in i teatersalen ;D och du o jag o Johanna som satt på stolarna redan och snackade lite om vad som hade hänt i helgen eller pratade med Kerstin om allt möjligt.

Ni är några av få personer som vet mest om mig. Ni har sätt både mina dåliga o braiga sidor och vi har försökt hjälpa varandra igenom svåra tider. Vi blev lite uppdelade i olika "grupper" ett tag, men det löste sig mot slutet, tycker iaf jag :)

Försöker bara säga att jag saknar tiderna <3 och bandet jag fick med dig o johanna... ni fick mig att må bra, jag tycker verkligen om er. Och jag är så himla glad över att ni frågade mig om både kryssningen och du om din kräftskiva. För om jag ska vara ärlig, de trodde jag aldrig.

Jag vill bara säga tack. Tack för allting under de här tre åren. Och jag vill verkligen inte mista kontakten med dig <3

2009-09-10 @ 21:04:21
Postat av: Jennie Svanberg

Vad söt du är.

älskar dig <3

2009-09-12 @ 15:56:54
URL: http://jenniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0