25 augusti - stan med tove

Idag var jag och Tove inne i stan och gick runt och kollade.
Tove köpte lite skolgrejer och jag ett par skor + lite små grejer till.
Vi år lunch och fikade
Det blev en riktigt mysig dag, men bra väder och bra sällskap.

Imorgon kommer Yazmina och Oskar hem och jag tror jag ska följa med pappa och hämta dom på arlanda, sen ska jag nog till Christoffer och spana in hans rum, dom ska nämligen lägga nytt golv där.
det kommer nog bli jätte fint.

Nu börjar kl bli mycket, kanske borde sova snart.
Imorgon blir det den sista sommarlovs dagen. tråkigt men ändå spännande.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina syster

Nu kan du följa ditt syskonbarns liv vid Blekinge kusten: simonbergqvist.blogg.se

Gå in och kolla!

2009-08-27 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0