23 augusti - idag och igår

Igår började dagen med jag jag skulle på ledarträff för alla gymnastik tränare. det var kul att få träffa alla igen och nu på lördag är jag tränare för första gången denna termin, kul
efter det åkte jag hem och bytte om och lite senare åkte jag, johanna och malin till väsby där camilla hade en avskedsfest eftersom han ska till usa ett år.
Vi åkte hem ganska tidigt där ifrån kl var bara 20.00
Jag och mamma och pappa skulle äta middag tillsammans så jag och mamma hade varit och köpt kräftor och krabb-klor, mums
på kvällen fick jag mina föräldrar att se på Twilight filmen med mig.

Idag ska jag vara med Tove och sedan kanske lite med Christoffer. Men vi får se vad som händer.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du fick Pappa att kolla på en film. Twighlight är ju så BRAAA!

Idag har Micke tävlat i Växjöklassikern och kom 3:a = Kul!

Oskar ringde från Turkiet att en gäst åkt hem i liksäck = Usch!

Simon har börjat nollning inför sina högskole studier = Kanon!

Viola är ute med sina nya högstadiepolare hela kvällarna = Hmmm!

Jag ska sända radio varje dag nästa vecka 3 1/2 timme ska jag fylla med snack = Oj, vad ska jag hitta på?



Må gott!

2009-08-23 @ 20:42:55
Postat av: Jennie Svanberg

det är bra det :P

2009-08-26 @ 11:51:11
URL: http://jenniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0