18 augusti - wow och tåg till tungelsta

Igår kväll gjorde jag och Tove något jag aldrig trodde vi skulle göra i våra liv.
vi spelade wow. helt sjukt
men det mest sjuka var att vi tyckte det var så roligt att vi spelade ända fram till långt in på natten.
Men som tur är har ja inte köpt spelet utan bara laddat ner ett 10 dagars gatis test och jag tror det får bli bra sedan med wow spelande för mig, vill inte bli fast.


Idag ska jag åka tåg ner till tungesta där min syster bor.
Igår kom nämligen Oskar och Yazmina dit, så jag tänkte att det skulle vara kul att umgås lite med dom och lilla Alicia idag.



puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina syster

Tjingiling! Kul att du fastnat för WOW. Du förstår grabbarna bättre nu, eller hur?

2009-08-22 @ 09:18:05
Postat av: Sofia Wistedt

Haha... Köp inte spelet du fastnar direkt. Som jag >.< :D

2009-10-03 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0