10 augusti - kräftskivan blev lyckad

I Lördags var det kräftskiva hos mig och det blev riktigt lyckat.
Det var människor både från sollentuna, uppsala, sigtuna och märsta. Så det blev riktigt blandat. Men det var bara roligt.
Jag tycker det är roligt när man är en grupp människor som hittar på saker tillsammans. Då känner man verkligen att man gjort något under dagen. Iband när jag bara sitter hemma får jag iband ångest för att jag inte gör något, därför var det extra roligt att det var så många som kom.
Här kommer lite bilder från den kvällen:





puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det var verkligen jätte roligt! :D Måste göras om :D Vi måste hitta på något igen snart :) Så vi inte tappar kontakten eller någe >.<' <3

2009-08-10 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0