7-12 april - fjällen

7 april åkte jag och Tove upp till fjällen tillsammans. Vi skulle till Björnrike, till min familjs stuga
Vi åkte tåg, buss och taxibuss och sista biten hämtade och körde pappa oss.
Vi hade en väldigt mysig tid uppe i fjällen med skratt och gråt
Vi åkte skidor, gick på promenader, provade hotellets kvällsliv och åkte lite mer skidor och bräda
Tove hade bara åkt skidor en gång tidigare så vi höll oss i dom gröna backarna.
Jag som både åker bräda och skidor lånade ut min skidutrustning till Tove
så jag själv fick nöja mig med att åka bräda, men det var kul.
Jag tycker Tove klarade dagarna i backen mycket bra, ramlade bara några få gånger.

(Detta är en bild från en "big jump" tävling som var på lördagen)



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0