6 april - studentskiva

Toves studentskiva
Den började hemma hos Emelie där Lollo blandade drinkar. Inte så gott.
Efter Några drinkar begav vi oss in till stan.
Sannas pappa körde oss, Tack!
Emelie, Sanna, Lollo, Erica och Jag klädde ut oss till "Pink Ladys"
Tove som vi skulle möta på sället skulle vara en sjöman. men jag måste säga att det var ganska svårt att se. Hahhaa

Studentskivan var på Café Umbra och började med middag. Inte den bästa jag har ätit med vi hade otroligt kul.
Jag och dom andra tjejerna höll tex tal för Tove men det blv mest jag som pratade.

Efter middagen kom Christoffer tillsammans med Ae och vi började dansa och ha kul.
Kvällen blev lyckad och jag skulle gärna göra om det.
Synd bara att vakterna var så konstiga och började slänga ut folk.

Minnena är bra och det är det som räknas!









puss och kram

Kommentarer
Postat av: Erica

ja väldigt planerat tal det där, tur att du styrde upp! =) ha det bra, puss!

2009-04-14 @ 20:10:18
URL: http://ericanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0