30 april - täppt



Detta känns som jag just nu.
Det ända jag gör är att snyta mig, helt täppt
Får inte heller ta nässprej längre eftersom jag redan använt såpass länge.
Suck, hela kvällen är förstörd
Kommer inte kunna följa med ut på stan ikväll! :(
Fan....
Tänker i alla fall åka och äta middag med gänget i sollentuna, men det känner inte heller lika kul längre när man inte kan följa med efteråt.
Min föräldrar tycker jag ska följa med på bio, men aldig på valborg när alla kompisar är ute och har kul. Ska jag då ha "familjedag", hur kul låter det.
Känns bara så tråkigt, följde liksom inte med ut förra veckan heller, då var det också så att jag åkte hem precis innan de andra drog ut. Tråkigt
Vet inte riktigt vad jag ska göra!
Vill bara att den här täpptheten/snuvan ska försvinna´.
Kan inte äns prata riktigt.
får ingen luft genom näsan

jag säger bara * * * * !!!!!

Aja vi får se hur rolig kvällen blir....


puss oh kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0