16 april - sjuk

Idag är jag sjuk.
Vaknade med  38 graders feber 
men var tvungen att gå till skolan eftersom vi skulle repa på teatern.
jag var otroligt seg och hade absolut ingen ork till något, men på något sett gick det i alla fall bra.
Kerstin trodde det berodde på att jag inte hade någon energi att hålla min känslor inne och därför fick fram dom lätt. 
just nu sitter jag i skolan, har typ knarkat alvedon hela dagen därför känner jag mig helt okej. När jag kommer hem kommer jag var het slut. skönt att jag inte har något viktigt jag måste göra ikväll. 
Just nu håller jag på att göra ett program till våran teater. 
Vi har spelar den nästa vecka så om det är någon som vill komma och titta så kan ni bara säga till
den är den 23/4 kl 15.45 (lite tidigt men hoppas det är okej)






puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0