25 december

Så var julen över!
Man kan säga att den började när vi fick besök av familjen Bergqvist den 19 december. Vi firade en mysig lilljul på lördagen och sedan bestämde vi (Jag, Simon och Oskar) att vi skulle gå ut. Det blev en rolig kväll på Viperroom.
Efter en sådan start på julen åkte jag med Christoffer till Gotland den 21 december och kom inte hem förrän dagen innan jul.
Julen var stressig som vanligt. Vaknade kl 7 för att åka till min syster Linda och hennes familj och äta frukost och sedan iväg till min moster och henns familj där vi fick en julmacka.
Efter det körde vi hemåt. kl var nästan 3 när vi kom hem så det var bara att sätta sig vid tvn och titta på Kalle Anka. Vid halv 5 kom min farbror och min kusin hit och vi åt och delade ut julklappar.
Idag har vi haft min mammas släkt hit hem till oss och vi åt och pratade. De åkte hem vid 5 tiden.
Nu ä jag så trött så jag skulle kunna somna, men det vill jag inte.
Helst av allt skulle jag vilja hitta på något med någon eftersom jag snart åker bort och är borta i två och en halv vecka.
Aja, har i alla fall haft en bra jul.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Viola (: <2

Hejsan Jennie!

Hoppas du får det bra på semestern !

Jag skulle med vilja åka det (:

Glöm inte kolla min blogg (: ( mammas med )

www.violabergqvist.blogg.se

www.carinabergqvist.blogg.se



Puss och kram hälsa alla <3

2008-12-26 @ 23:05:39
URL: http://violabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0